January 22, 2011







Nur Alia Tazhi Enhanced by Smiley Central



hah ini dia anak kambing saya 
anak kambing saya ada di sisi saya sentiasa :)
dan saya sayang dia :D

nak tahu hari nh sekoolah aku ade cross country -.-
penat sungguh tahu .
wahhhh . 
pagi-2 sebelum kepadang 
aku dah dengar rungutan si budak nh .
"aku rindu bidut"
bukan pagi tu jeaa
setiap Pagi , dan setiap Harii .
kesian tengok diaa
aku kalau bole nk bgtahu bidot yg alia sygg sgt dekat dia 
but kang aku ckp dekat bidot alia mara aku plak -.-
HAlamakkkk !
then tadi sebelum nak lari 
aku dah heboh nak terkencing 
aduhh -.-
dah nak terkeluar dah . haha then kene lari plak
lepas tuu alia cakap 
"aku rindu bidot"
-.- then dia bole nangis keluar air mata -.-
aku cakap rilex lah yaa
yg tak bole bela tu time dah nk lari bole lak nangis 


nak tahu aku sygg sgt budak nh 
rindu dia doe
dah 3 tahun aku kawan dgn dia
dia bestfriend aku 
sygg sgt dgn diaa
tadi lepak dgn dia pegi ruby dgn dak-2 nh .
diaorg pilih lagu jiwang je semua
tang aku dgn alia
lagu emo , lagu hardcore .
wahhh dasyat gile hahah :D
best sgt lepak
then tadi mlm dia nak dtg ruma aku ,
but tak jadi plak 
sbb zarip taknk anta :'(
sedihnya
kalau tak bole borak-2 dgn kau kan yaa .

alia even pape punn 
kau jealous dgn aku ke ,
aku jealous dgn kau kee ,
aku tetap syg kau yaa
 I LOVE YOU LIKEE WHATTHEFUCK CHICKEN , KITTY OR BOOOO LOVE YOU :d
hahah , aku sygg kau yaa :)
i hope you always remember me :)



No comments:

Post a Comment