August 12, 2011


Lily && Debot .
Yeah about this two girls she my friends 
my new friends in this year .
Dulu kan time aku tak pernah berkawan dgn dia .
Macammacam kiteorg cakap dia .
Serious muka memasing macam gangster gila .
Bila jalan depan kiteorang Muka memasing kerek 
nak gengster gila muka :D
Hahah , but bila this year satu kelas dgn aku .
Eh , baik rupanye budak nh . 
Bukan main dia , Haha , kelakar , so secara ridak langsung aku berkawan rapat dgn dia berdua :D
Its okey aku tak pentingkan rupa der .
aku pentingkan hati diaorg , ikhlas or tak berkawan dgn aku .
Nampkanye ikhlas :) 
Soo aku pun rasa bersalah dgn diaaorg ,l
time lepak aku sta sorry pasal last year , Aku minta maaf lah bagai 
Dia tak marah , just tanye aku .
"Eh , aku kerek ke anis ? Haha " 
dia tak pernah nak amik serious apelahdia nh .

Okey for this time,  sebelum exam , we had 2 hour to go exam .
But tatau nk buad apa .
pening lahh bagai , then beburak la .
Diaorang boleh buad macam nh -.- 
Ya Allah cikgu sampai pisahkan kiteorang sbb asyik tergelak yee --' mihahaha .



















Then mana je kiteorang pergi sekarang ber6 
Haha . 
























Eh i lovve you sayangg :) 
Thanks began in my life :* 



No comments:

Post a Comment