September 21, 2011

Beruk Import dari PILAH :*



Hii , Assalamualaikum kawe .
Nh haa , cerita pasal beruk beruk nh . 
Terusik plak saya . Dia org dah lah comel . 
Okey beruang hati saya :*

Farah Farhana
Farah Norain
Farah Shafiqah 
. . .
This 3 girl Rapat sangat dgn diaorang :)
Berhati-hati diajalan raya lah saya kalau dgn diaorg .
Aha . btw 
Hari isnin yang lpas . 
Nana (FF) Mengajak saya ke rumah kawan mama dia .
Then i just go on jelaa pegi ikut dia , Isnin malam pegi beraya ?
OMG , macam dah takde hari nak prgi beraya je plak kan ?
Apelah awak nh chendol . 
Takpe , kita ikut je sbb bosan kan :D
Okey then dah sampai rumah orang tu , 
Mula lah masing-2 pasang kekuda .
Anissssssssss , cepatlah amik gamba !!
kadang-2 jem dgn diaorg nh , asal jumpa nak amik gamba -.-
Tampa dahi sorang-2 kang :P
Hahaha . 

So this lah jadi dia , Terlebih posing -.-



Nh lah diaa . Haha , Sakai lah gamba nh , tapi macam best je kan ? :D hihi
Dan seterus nya :)




Iniiiiiiiiii
. . . 





Iniiiiiiiiiii 



Iniiii dannnn ini  :d :(
ahahhaahh .

  


Lepas pergi rumah acik tuu . 
Kiteorang pergilah rumah Mat Zain plak , Hihi 
Paklang saya laaaa :D
Masuk tu dah 3 kali pergi raya rumah dia ;) Best hahaha , 
.
.


Yeah ;) 
SEMPOOIIII :d
haha , 
Bah bah bah . Okey lah tu bah . 



No comments:

Post a Comment