November 29, 2011

Moony come back !



Assalamualaikum :)

Semalam 29/11/2011
Moony balik tang korea .
Ya yaa yaa . Act dah berjanji dengan dia , nanti time dia balik i jemput ;)
Eceh , i and Amin go to KLIA go pick up moony .
Okey Sepatut nya Moony punya flight sampai pukul 6.18pm
but tak sampai sampai lagi sebabnya dia flight dia tolak lambat sikit . Ahaa . 
dari 5.30 until 6.30 tunggu moon -,-
Lama gila aku tunggu kau moon . Haha . 
Yaa yaa yaa . Tengok nh gamba ea ;)


Moon tengok lah muka muka nh lah yang menipu kau semalam :P
Haha . Aku call kau and say 
"Amin ? Amin mana ada ikut kiteorang . Aku dengan uncle je ade"
Hahah . 
But kau rilex je sebabnye amin nh haa tak pandai nak cover :P
Nyiahaha . Takpe ;)
Oh yah , after that jumpaa lah awok nh haaa




Happy muka kau kan ?
Haa , elok lah tu haa ;) Haha . 
But finally dalam kereta kau menangis -,-
Ya Allah . Aku terdiam , tersentak yang hanya aku boleh buat 
suruh Amin pujuk kau , gosok gosok belakang kau , And text dgn AN -,-
Tu jee , sebabnya tak pernah tengok kau nangis . maybe pernah jugak :D
Dekat dalam dewan kuliah ;) ingat kan time tu ?
Okey , after that kita terus pergi makan :)

Tengok laah muka masing masing -,-




Okey thanks a lot moon 
Btw have a nice day with you guys <3 
I love you so much :*

Be strong girl :*

No comments:

Post a Comment