December 2, 2011

Together with my F




Assalamualaikum :)
Hello and Hi 
lama gila rasanya tak update belog titew nniww :D
haha . aimichyouuchomuch :*



1 dec i , Alia , Alif and Acai keluar pergi jj tengok wayang .
What more ? Ombak Rindu lah cito ea ;D haha 
Yes the truth cerita tu seronok sangat , sedih .
Macam macam feel ada kalau layan cerita tu betul betul :)
ahaaa . Cewonokk gilewww titeww :D

Then balik tu nak dekat pukul 7 pm 
ya ya ya .
Alia striaght balik rumah i , yaa she said her mother amik dia lambat sikit .
sebabnya ayah dia busy then balik lambat .
Then tengah makan dekat dapur dengan yaa .
she said 'apa kata aku tidur rumah kau malam nh ?'
i said ' haa okey chun , try usha mama kau'
haha . then dia call mama dia semua . mama dia kata okey ;)
so malam tu F tidur rumah kita :)
Ya Allah rasa macam nak tikam tikam si Alia tu .
Malam tu Ibu , Kakak , Nenek keluar . 
so dekat dalam rumah only me and F 
duduk diam diam dalam tu . 
Makan , tengok tv , online , gedik gedik dengan yaa . Haha 
Macam macam seyh . 
But we have fun togethar that night :D
Seriously . 
Lagi pun orang tu tengah berputik so pkul 12am tu asyik bergayut je keje dia :D
hahah . im just text AN kita jeaa ;)
then after end call , kiteorang berborak sampai 4 pagi .
taktahu laa apa yang diborakkan nya .
everything i think daari family sampai ke kutu kepala masing masing bercerita :D
hahah :P 
then dah tidur , for sure den tidur lenaa gila ;)
Then , pkul 9 macam tu kod terjaga pandang ya , dia pandang i .
She said kau nak tahu aku tak boleh tidur semalam ? pkul 6 baru aku tidur 
tengah baring tu say 'haa ? kau buat apa je semalam ?'
'aku bergayut jelaa hahaha '
ehem mentang mentang la berputik ean ? 
okey fine then lelap mata sambung tidur balik . haha 
gila lama until pukul 1.30 baru bangun tu pun baring berborak lagi .
*sorry bilik aku tengahari pun gelap macam tengahmalam ;) 
haha . sebab tu masing masing lena gila tidur . 
then after solat jumaat abang ya jemput .
tinggal lah den seorang :D 

*btw yaa seriously i miss you dam much ! 
Bila aku dengar lagu A thousand years , striaght aku ingat kau :D
so aku rename lagu tu Nur Alia :D 
Haha . sebabnya takde sebab :D hihi . 
Dah i love you more than you will ever know F :)


No comments:

Post a Comment